maandag 12 november 2012

Pumps....

Yep, er staat echt 'pumps' als titel van dit logje. Degenen die mij een beetje kennen zullen nu ongetwijfeld de wenkbrauwen fronsen, want als ik alleen maar naar die dingen kijk lig ik al op mijn snufferd...Maar er zijn creatieve mensen die andere mogelijkheden voor pumps zien zoals Janine Soepenberg, DT lid van scrapdelight. Zij had een fantastische workshop gemaakt waarvoor de basis een paar pumps is en hoe hoger de hakken, hoe beter! En ik was er zo weg van, dat ik die gelijk geboekt heb. De suggestie was om er bv je trouwschoenen voor te gebruiken. Alleen, die heb ik niet en dat soort pumps is sowieso niet in mijn kledingkast te vinden. Gelukkig bestaat er zoiets als een kringloopwinkel en voor het enorme bedrag van wel 4 hele euro's was ik de eigenaresse van een paar killer heel pumps!

Gewapend met deze pumps en een mooie foto van Edwin en mij toog ik op 3 november naar de winkel om een hele dag heerlijk te gaan fröbelen. Goh, wat was dat leuk en wat was er veel materiaal om de pumps mee te pimpen. Omdat ik ontzettende hoofdpijn had ben ik eerder weggegaan waardoor de pumps nog niet af waren. Inmiddels heb ik ze verder afgemaakt en ik ben er errug tevreden over :-D Het resultaat? Kijk zelf maar:

Van achteren bezien

En van boven...

Hoe vol kan je het maken? ;-)

En nog een laatste blik


Helaas is de foto van Edwin en mij niet zo goed zichtbaar, dus hier het origineel:

Samen in de diner trein van Puffing Billy (Melbourne) om ons 10 jarig jubileum te vieren ;-D
Janine, kom maar op met een volgende leuke workshop!

6 opmerkingen:

  1. ze zijn echt te gek waanzinnig gaaf gewoon Monique! Echt super cool!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb ze al in het echie mogen aanschouwen, maar nogmaals; ik vind ze helemaal geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ze zijn echt zo geweldig geworden Monique! Ik denk er sterk over om de ws ook te volgen, helemaal leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. waanzinnig zeg!! Echt helemaal geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wow, ik ben even via Tamara doorgehupt, wat schitterend zijn deze pumps geworden, erg leuk en heerlijk vol.

    BeantwoordenVerwijderen