zaterdag 16 februari 2013

Wat

eet ik nu zoal op een dag sinds ik begonnen ben met dit programma? Ik zal hier voor jullie neerzetten wat ik afgelopen donderdag heb gegeten:
Ontbijt:
- 2 dl magere yoghurt met 2 eetlepels muesli, gewoon de meest eenvoudige variant die je kan vinden;
- groot glas vers geperst sinaasappelsap

Tussendoor om half tien:
- 1 snee roggebrood zonder beleg (eigenlijk vind ik het 'kaal' het lekkerst ;-);
- 1 appel met schil.

Lunch:
- 3 sneden volkoren zuurdesembrood;
- 20+ smeerkaas voor 1 snee;
- 30+ belegen kaas voor 2 sneden;
- 1 kop bruine bonensoep;
- 3 augurken.

Tussendoor rond 15 uur:
- 2 volkoren knäckebrod;
- 20+ smeerkaas op beide;
- 2 mandarijnen.

Avondeten:
- 1 vegetarische hamburger, gegratineerd met 30+ kaas;
- 3 opscheplepels worteltjes;
- 2 opscheplepels zilvervliesrijst;
- klein beetje ketchup voor bij de burger.

Tussendoor rond half tien:
- 1 sinaasappel
- 1 plak ontbijtkoek.

Alles bij elkaar kom ik dan op zo'n 1900 kcal, net aan de ondergrens van wat ik binnen moet krijgen. En ik moet echt mijn best doen om dit allemaal op te krijgen....Ik ben dus meer gaan eten om af te vallen, hoe raar dat ook mag klinken. De eerste week heeft dat in ieder geval wel voor me gewerkt :-)

1 opmerking:

  1. tjonge zeg, kan me voorstellen dat je hier moeite mee hebt, als ik dit zo lees, eet ik ook veel te weinig, maar ik sport niet !! Heel veel succes Monique en de volgende zien we een super slanke Moon( al vond ik je helemaal niet dik hoor )

    groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen