maandag 11 maart 2013

Een droom gaat in vervulling....

Eindelijk kan ik het grote nieuws met jullie delen! Edwin en ik hebben het er al jaaaaren over. Heel wat avonden hebben we erover zitten bomen, menig 'wat als' is de revue gepasseerd.....En dan, na lang wachten en nog meer geduld oefenen is het ineens werkelijkheid. Een werkelijkheid die van tijd tot tijd nog wat onwerkelijk aanvoelt....

Ik hoor je denken....'Waar heeft ze het over?' Nou, sinds Edwin en ik in 2005 zijn terug gekomen van negen weken Down Under hebben we het over onze volgende grote droom gehad. En sinds een paar dagen heb ik ook eindelijk officieel toestemming om drie maanden vrij te nemen! Dat betekent dus dat we onze DROOMREIS kunnen gaan maken en wel naar (tromgeroffel):

NIEUW ZEELAND!!!!
De reisgids en de ringband met kaarten en plattegronden van diverse steden zijn inmiddels aangeschaft. De voorpret kan beginnen!

En omdat we drie maanden (ik weet het, het klinkt best wel decadent en zo) weg kunnen, hebben we besloten om daarvan pak hem beet de eerste drie weken in het westen van Australie door te brengen. Immers, rondom Perth valt ook het nodige te bekijken en daar zijn we de vorige keer niet geweest. Daar MOET wat aan gedaan worden, dat snappen jullie natuurlijk ook wel LOL

Aan plannen in ieder geval geen gebrek, die drie maanden vliegen vast om. En voordat je het gaat vragen, ja, ik ben van plan om daar een blog bij te gaan houden. Dus als je wilt, kun je met ons 'meereizen'. 

Wij hebben er zin an! 
Ook al moeten we nog zo'n acht maanden wachten, dat dan weer wel ;-)





6 opmerkingen:

  1. Wat super gaaf Monique en Remco, wat een heerlijk vooruitzicht. geniet lekker van de voorpret en daarna van een heerlijke vakantie !!!!

    groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi, mijn vriend heet Edwin ;-) 'k Geloof niet dat ie het goed vindt als ik drie maanden met een andere man op stap ga....

      Verwijderen
  2. Heerlijk Monique! Genieten van de voorpret.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldig vooruitzicht! Veel plezier met alle voorbereidingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldig vooruitzicht! Veel plezier met alle voorbereidingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ookal duurt het nog een tijdje, de voorpret kan vast beginnen. Ik heb, als je wilt, een ANWB wegenkaart van Australiƫ en Nieuw-Zeeland en The Australian Road Atlas 2011 voor je te leen.

    BeantwoordenVerwijderen